Wouter Verhoef
01 Aug
01Aug

Jazeker – mits je het goed voorbereidt. 

Mijn advies:
βœ… Regel vooraf met het hele team wie wat doet en op welk moment
βœ… Plan zoveel mogelijk vooruit (waar mogelijk)
βœ… Communiceer breed wat er gepland is, zodat iedereen geΓ―nformeerd is
βœ… Laat mensen bevestigen dat ze de instructies begrepen hebben, en 
      bespreek het nog eens samen als er onduidelijkheid is
βœ… Informeer klanten en leveranciers, en stel een duidelijke out-of-office in met 
      wie in jouw plaats bereikbaar is (en hoe)

En heel belangrijk:
➑️Delegeer verantwoordelijkheden aan één collega, zodat beslissingen genomen kunnen worden bij afwezigheidπŸ‘Œ. 

Mijn eigen voorbereiding zag er zo uit:
- 3 weken capaciteit vooraf ingepland en afgestemd met alle transportpartners
- HR-planning geregeld en besproken met het team
- Acties en beslissingen gedelegeerd aan één centraal aanspreekpunt
- Out-of-office ingesteld (ja, ik kijk af en toe naar WhatsApp πŸ˜‰)
- Instructiemail gestuurd met duidelijke verwachtingen & face-to-face besproken

Het resultaat?
 πŸ“ž Slechts één telefoontje (voor een verificatie van een betaling)
 πŸ”₯ Een roodgloeiende WhatsApp op 16/07 – hashtag#Tomorrowland 

En verder…
 πŸŒ΄ Rust
 πŸ‘¨β€πŸ‘©β€πŸ‘§β€πŸ‘¦ 100% quality time met mijn gezin (inclusief de 2 honden 🐢🐢)
 πŸ”‹ Batterijen volledig opgeladen voor wat komen gaat – mooie projecten onderweg!

Dus mijn advies:
Bereid je goed voor, geef duidelijke instructies, zorg dat iedereen weet dat je even off bent ... en geniet ervan! 😎

Voor nu: back in business, en sprinten naar de volgende milestones! πŸš€

hashta

Comments
* The email will not be published on the website.